Gyakran Ismételt Kérdések

Nem tudom eldönteni, hogy milyen termék a legmegfelelőbb a kedvencemnek, mit tegyek?

A webáruházban lehetőség van különböző feltételek alapján szűrni a termékekre. Ezeket felhasználva láthatja milyen termékek ajánlottak az ön kedvencének. Amennyiben háziállatának egészségügyi problémái vannak, javasoljuk egyeztessen az állatorvosával és az alapján válasszon terméket.

Hogyan tudok rendelést leadni?

Kizárólag a webáruházon keresztül.

Hogyan tudok vásárolni a webáruházon keresztül?

1. Válassza ki a terméket, kiszerelést és a darabszámot

2. Tegye be a Kosárba (“Kosárba teszem” gomb)

3. Ha többféle terméket is szeretne, akkor ismételje meg az első 2 pontot.

4. Amennyiben végzett az összes termék kiválasztásával, nyomja meg a “Kosár” gombot a felső menüsorban, vagy a felugró értesítőben.

5. Ellenőrizze a Kosár oldalon a megrendelését, válassza ki a szállítási módot. Amennyiben van kupon kódja amit fel szeretne használni akkor érvényesítse és kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra.

6. Amennyiben Ön új vásárló akkor adja meg adatait és igény esetén hozzon létre felhasználói fiókot. Abban az esetben, ha Önnek már van felhasználói fiókja akkor lehetősége van bejelentkezni a pénztár oldalon így nem kell újra megadnia a korábbi adatait.

7. Ellenőrizze megrendelését és adatait az elküldés előtt.

8. Az ellenőrzés után nyomja meg a “Megrendelés elküldése” gombot

9. Sikeres vásárlás esetén, a visszaigazoló oldalon illetve e-mailben is láthatja a megrendelés részleteit.

Telefonon is leadhatom a rendelésem?

Nem, sajnos telefonos rendelésfelvételre nincs lehetőség.

Mennyibe kerül a rendelés kiszállítása?

A szállítási költségek függenek a megrendelt tételek össztömegétől az alábbiak szerint:

5 kg-ig: 1750 Ft

10 kg-ig: 1850 Ft

20 kg-ig: 2250 Ft

30 kg-ig: 2950 Ft

30-40 kg között: 4500 Ft

40-50 kg között: 5200 Ft

50-60 kg között: 5900 Ft

30 kg felett: A termékek több csomagra lesznek szétbontva és eszerint kerül megállapításra az ár, a fenti lista alapján.

60 kg felett: Egyedi ár kerül megállapításra. Házhozszállítási díjért keresse az ügyfélszolgálatot nyitvatartási időben (H-P: 9-19, Sz: 9-12, V: 16-19) a +36 30 532 2651-es telefonszámon. Köszönjük.

A feltüntetett árak bruttó összegek.

Van lehetőség a megrendelt áru személyes átvételére is?

Igen, természetesen. A 1188. Budapest, Kisfaludy utca 55/a szám alatti  telephelyünkön a hét minden napján át tudja venni a megrendelt termékeket.  A számlát készpénzben vagy kártyával is ki tudja egyenlíteni.

A termékeknél feltüntetett árak bruttó vagy nettó árak?

Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak. Amennyiben cégként kíván rendelni, a pénztár menüben kérjük válassza ezt az opciót és adja meg az adószámát is.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Utánvétes kézbesítéskor a futárnak fizethet készpénzben vagy kártyával. Házhozszállításánál kártyás fizetés esetén nem számolunk fel extra költséget. Ugyanilyen módokon fizethet személyes átvételkor a telephelyünkön. ( 1188. Bp. Kisfaludy u. 55/a).

Hány napon belül érkezik meg a csomag?

A raktáron lévő termékeket lehetőleg még a megrendelés napján, de legkésőbb másnap postázzuk. Ha olyan terméket rendel, ami esetleg nincs éppen készleten, a kiszállítás egy-két nappal tolódhat. Munkatársaink telefonon vagy e-mailben értesíteni fogják a csomag indítás időpontjáról, így nem érheti meglepetés e téren sem. 

Hogyan járjak el a termék reklamációja / cseréje esetén?

Amennyiben nem elégedett a megrendelt termékkel, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat a 06 30 532 2651-es telefonszámon vagy írjon e-mailt az info@petcare.hu címre.  Munkatársaink megoldást fognak találni a problémára.

Hogyan küldhetem vissza a nem megfelelő terméket?

A nem megfelelő terméket sértetlenül, lehetőleg az eredeti csomagolásban küldje vissza címünkre (1188. Bp. Kisfaludy u. 55/a). A postaköltség ebben az esetben Önt terheli. A reklamált terméket  kicseréljük vagy visszautaljuk a vételárat.

Hogyan érvényesíthetem a kedvezményes kupon kódomat?

Kupon kódot érvényesíteni a KOSÁR vagy a PÉNZTÁR oldalon lehetséges. Ilyenkor keresse a KUPONKÓD mezőt és adja meg az érvényes kódot amit küldtünk Önnek.

Meddig mondhatom le a rendelésem?

Ön jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jeleznie kell írásban (e-mail) és megerősítésként szóban (mobiltelefonon) a Szolgáltató ügyfélszolgálatán. Ebben az esetben Önt semmilyen költség nem terheli.

Ön jogosult a termék kézhezvételét követő 14 napon belül az adásvételtől indokolás nélkül elállni és a sérülésmentes -eredeti csomagolású- terméket a vásárlást igazoló számlával együtt visszaküldeni vagy saját szállítóeszközén visszavinni a Szolgáltató telephelyére. Ebben az esetben a visszaküldés díja a vásárlót terheli.

Megosztanám a véleményemet, hol tehetem meg?

Szívesen vesszük véleményét webáruházunkról vagy a megrendelt termékekről a Petcare facebook oldalán ( www.facebook.com/petcare ), vagy írjon e-mailt az info@petcare.hu címre.